onsdag 11 januari 2012

Bommade hugg och tunna isar

Premiärturen är avklarad, fick låna tre spön av grabbarna eftersom jag lämnat mina hemma i Linghed i tron om att isarna ännu inte lagt här i Forshaga. De va en härlig känsla att äntligen få kliva ut på isen igen, även om den va lite tunn och det kändes lite olustigt ibland. Sex-sju centimeter känns jävligt tunnt, men vi höll oss torra iallafall.

Fisket då, ja för egen del så gick de inte så bra. Hade fyra flagg och missade samtliga, men hoppas ta revansch i helgen. Har bett föräldrarna skickat ner mina grejor vis posten, hoppas ja får dom innan helgen. Det kom dock upp ett gäng gäddor under söndagens fiske, både Robban, Victor och Niclas fick fisk, med en topp på 4,9 om jag inte missminner mig. Självklart C&R på samtliga fångster. Försökte att lägga upp bilder här på bloggen via telefonen, men jag och tekniken är inte bästa vänner alla gånger, så det misslyckades.

Återkommer till helgen, då är det som sagt dags igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar